Často kladené dotazy
-
Nerozbije se keramika při dodání?
Chodskou keramiku včetně všech křehkých produktů, které prodáváme, velmi poctivě balíme tak, abychom snížili případné ztráty při dopravě na minimum. V případě poškození vám zašleme stejný produkt, nebo vrátíme peníze.
- Můžu si objednat vaše zboží i do zahraničí?
Produkty z našeho e-shopu lze objednat a zaslat do zahraničí pouze po předchozí e-mailové komunikaci. V takovém případě nás prosím kontaktujte na info@tleto.cz
- Jde o originální chodskou keramiku?
Ano, v našem obchodě najdete pouze originální chodskou keramiku vyrobenou přímo na Chodsku.
- Mám slevový kód. Jak ho uplatním?
Slevový kód vložíte v sekci košík do kolonky „kód kupónu“ a stisknete tlačítko použít kupón. Pakliže bude kód platný, automaticky se vám načte sleva na zboží přímo v košíku.
- Jak mohu objednávku zaplatit?
Způsoby platby vaší objednávky najdete na stránce Doprava a platba.
- Jakou dopravu si mohu vybrat?
K dispozici máte několik variant. Nabídku dopravy najdete na stránce Doprava a platba.
- Máte jiný dotaz?
Napište nám nebo zavolejte. Rádi vám vaše dotazy zodpovíme. Kontakt na nás najdete zde.