Často kladené dotazy

  • Nerozbije se keramika při dodání?

Chodskou keramiku včetně všech křehkých produktů, které prodáváme, velmi poctivě balíme tak, abychom snížili případné ztráty při dopravě na minimum. V případě poškození vám zašleme stejný produkt, nebo vrátíme peníze.

 

  • Můžu si objednat vaše zboží i do zahraničí?

Produkty z našeho e-shopu lze objednat a zaslat do zahraničí pouze po předchozí e-mailové komunikaci. V takovém případě nás prosím kontaktujte na info@tleto.cz

 

  • Jde o originální chodskou keramiku?

Ano, v našem obchodě najdete pouze originální chodskou keramiku vyrobenou přímo na Chodsku. 

 

  • Mám slevový kód. Jak ho uplatním?

Slevový kód vložíte v sekci košík do kolonky „kód kupónu“ a stisknete tlačítko použít kupón. Pakliže bude kód platný, automaticky se vám načte sleva na zboží přímo v košíku.

 

  • Jak mohu objednávku zaplatit?

Způsoby platby vaší objednávky najdete na stránce Doprava a platba.

 

  • Jakou dopravu si mohu vybrat?

K dispozici máte několik variant. Nabídku dopravy najdete na stránce Doprava a platba.

 

  • Máte jiný dotaz?

Napište nám nebo zavolejte. Rádi vám vaše dotazy zodpovíme. Kontakt na nás najdete zde.

Vytvořil Shoptet | Šablona Rubin | Design Tomáš Hlad.